sjhdje Arkadaşlar mamasını icirirken yavaş içtiği için soğumuş biraz içerken boğazlarını acitirmi acaba
TuttiFruttii sjhdje kız biizm gelin oda sıcaklıgı suyla yapıyor mamayı, hic kaynatıp soguttugunu görmedim 😅
sjhdje organikirmik yok ya ne buzlugu ilikti yavaş iciyo basen içmek istemiyor bende çay kasigiyla veriyorum o ara soğuyor
tonymontana TuttiFruttii kaynatilip sogutulmaz zaten su tum minateller ölüyor hazir suyla yapilir ve oda sicakliginda
TuttiFruttii goldengate gaz falan yapmıyor mu ki ben hep onu düşündüm hiçte sormadım işine karışmak gibi olmayayım diye
sjhdje TuttiFruttii o zaman bende sorun var nirmla ilikti içmedi bende içsin diye kaseye koyup çay kaşığıyla verdim 25cc falan bı baktim soğumuş onlar öyle yapıyorsa heralde buda birşey yapmaz 4aylik bnimki
TuttiFruttii sjhdje bizimkininde bebeleri büyüdü birisi 2.5 yaşında sütü dolaptan cıkardıgı gibi verir sıcaga alısmadıgı icin ılık süt hayatta icmez😅diğeride 1 yasını yeni doldurdu bebeklikten beri hep oda sıcaklıgında iciyordu mamasını
sjhdje TuttiFruttii yaa keşke bende öyle olsam yaa takinti var bende sabahtan beri bağış acirwq diye korkuyorum nasıl fark etmedim sogudugunu diye
TuttiFruttii sjhdje birsey olmaz bacım kasma kendini o kadar mama iciyorsa zaten suda içirmeniz gerekiyor suyu normal icecek ılık falan icirmekte llmaz zaten sıcak içleri yanıyordur onlarında
Karanirem sjhdje benim şuan 20 aylık ama ben doğduğundan beri böyleyim bişey olmaz korkmayın hemde normal kendi kendine soğumuş bi mama yani hava aşırı sıcak ne kadar soğuyabilir ki
sjhdje Karanirem haklısınız aslında ama içim rahat etmiyor kendime kızıp duruyorum sürekli ılık içince biraz buyuyuncede ilk soğukta hasta olur bunuda biliyorum ama ben takintiliyim galiba
TuttiFruttii sjhdje işte oda sıcaklıgı yeter onlara 🥰şimdi nasıl alıştırırsanız öyle gider çok sakınırsanız yarın birgün bi soguk seyde hemen bogazı agrır