kubraa006 aslanveannessi semt olarak nerdesiniz? Neden yapmıyorlar acaba bizimki eczaneden al gel yaparız demişti
oylesinebiri__ aslanveannessi eczaneden alıp acilde vuruyorlar hep öyle yaptık bizimde aile hekimliği yapmıyor o sorumluluğu alamıyorlar mis
aslanveannessi Çocuk Aciller acil durum için değil mi daha önce yaptırdınız mı gerçekten yapıyorlar mı
aslanveannessi oylesinebiri__ her hastanenin acili yapıyor mu veya siz hangisinize gittiniz birde çocuk acil mi olmalı mutlaka
oylesinebiri__ aslanveannessi yapıyor bizim çocuk acil değil Eryaman tarafı nda oturuyorum eczaneden alıp ücret verip acilden giriş açıyorsunuz bazen de doktor müşşade açıyor ücret ödemiyorsunuz