Bebeğim kabızlık ve gaz sorunu yaşadığı için evolvia antikolik mamaya geçtik. Anne sütü + mama gidiyoruz ama mamayı bir türlü veremiyorum donuyor mu çok mu katı anlamadım biberondan asla akmıyor. Kullanan anneler hangi biberonu kullanıyorsunuz ya da neden böyle olur bilgi verirseniz sevinirim