yaseminmetehanahmet simseklivekalpli 5 ay oldu benim hala öyle ne zaman terbiye olacak kıyafetlerim hep ıslanıyor bu yüzden emzirirken
Hry-ayhn26 2 yaş hala öyle ped koyabilirsiniz yada göğüs kalkanı gibi şeyler takip kullanabilirsiniz temiz bı bezi katlayıp çamaşır içine koyabilirsiniz
yuzirneym kimbuayseeee ben eski kıyafetleri kesip bez yaptım, sütyenin içine koyuyorum. Yoksa sürekli süt akıyor ama terbiye olmak üzere memeler eskisi gibi akıp sızmıyor