mommmmyys ben Prof.Dr. Mehmet Erdem’in kliniğine gittim, Çukurambar’da kliniği, iş arkadaşlarımdan abisi Prof. Dr.Ahmet Erdem’e giden vardı ikisi de aynı yerde, bende memnundum, arkadaşlarımda. Doğumu Tobb etü de yaptım ve kesinlikle çok tavsiye ederim hastaneyi, çok ilgililerdi, çok temizdi, doğum sonrası uzunca bir süre de ücretsiz emzirme danışmanlığı da aldım. Fiyatlar geçen seneye ait o yüzden yazmamı ister misiniz bilmem, bu sene çok değişmiştir bence.