elif5507 yigenim hic gulmeyen bir bebekti. Turlu turlu saklabanmiklar yapar da, neredeyse gulduremzdik.
Su an 5⁵ yasinda ve neredeyse ustun zekali.
Ve hala cok gulmez, agir abidir. Ama zihinsel gelisimi yasitlarina gore cok önde.
Kizim 10 aylikken falan ben de post acmistim. Goz temasi var ama, cok kisa.
Zaten olmasi gerekn buymus, bebek. Ve oyke uzun sureler odaklanamaz. 3⁵ yasinda kizim, zihinsel gelisimi de cok normal.
Cok utangac ama, oyle gerkesle goz temasi kurmaz.
Yani borcok sey kisilige de bagli.