Arkadaşlar, bebeğim 13 aylık, şu ana kadar 1 kere zatürre 3 kere bronşit oldu, toplamda 6/7 kere antibiyotik kullandık. Benim 3.çocuğum, 3 numara ile kaygı, panik atak ve anksiyete bozukluğu yaşıyorum resmen. immünoloji ve alerji uzmanına götürdüm, ilk kontrolde yumurtaya alerji çıktı, 2.kontrolde tekrar test yapıldı, yumurta yedirelim dedi, bağışıklıgı fena değil, demiri düşük takviye kullanalım dedi, probiyotik sordum bana para tuzağı dedi. En son 23 temmuzda ateş ve kusması oldu bugün sanki yine keyifsiz gibi , hastalanacak paniği yaşıyorum resmen nefes almakta zorlanıyorum. Sizler nasıl yönetiyorsunuz bu süreci, bağışıklık için takviye yapıyor musunuz, bizim gibi sık hasta olan var mı acaba?