Adababy kızlar odalar bildiğim kadarıyla 2 kişilik oluyomuş ama ücretini verip tek kişilik veya suit oda alabiliyormuyuz alıyorsak fiyatları nedir bunun için kimşnle görüşemk gerekşyor
Gunduzguzeli Adababy sekreterlik kısmına sorarsanız onlar söylüyor var yada yok diye. Varsa ücretinide söylüyorlar
Adababy Birdunyabircennetannesiii şans işi bazen tek kişilikte oluyomuş ama ben şansa bırakmak istemiyorum