Elifffvvv baktim cidden benim gozume de isilik gibi geldi😅
Ay ben de cik avhamliydim. Kizim simdi 3⁵ yasinda😅
Sonunda normallesmeye basladim.
Darisi basina diyelim.
Normal, kulagin kendi yapisi bence, simdi kizimin kulagina da baktim aynisi😅
Sen ama yine sor doktora gidecekseniz. Icin ras rahat etsin.