Yagmurun48 Kızlar emziriyorum ama böbreğimde taş çıktı. Düşürmek için altınotu kaynat iç diyorlar hem tavsiyesi olan hem de altınotu çayı sütten geçip bebeğime zararı olur mu bilen var mı
[silindi] Yagmurun48 Ağrı yapıyor mu? Sabit duran taşı dürtmeyin durduk yere. Bir de düşebilecek boyutta mı? Benim de var taşım hamilelikte ortaya çıktı minik bir operasyonla alınması gerekli fakat bana sıkıntı yaratmadığı için emzirme sürecinde bekliyorum şimdilik
Yagmurun48 [silindi] ağrı da kelime mi? Böbrekten çıkmış zaten ama özelde 8 mm dediler devlette o kadar büyük değil dediler kırarız dediler hafta içi. Bol su içiyorum sadece ama düşmüyor da bi türlü
[silindi] Yagmurun48 Oyyy çok geçmiş olsun. İnşallah kırılır o zaman düşürmek de çok zor Allah kolaylık versin