aysedn bu anlattığınız belirtiler bizde hep vardı. Bize deride döküntü, pişik vs yoksa alerji değildir dendi. Ben inanmadım çünkü asla uyumuyordu bebeğim hep ağlıyordu. 9 aylıkken doktor alerji değildir huyudur o dedi uzmana gittik test yapıldı alerji çıkmadı başka doktor alerji varsa o kadar erken çıkmaz uyumaması, kakası, gazı alerjiyi gösteriyor dedi diyet verdi çocuk yine düzelmedi.alerji maması verdi daha beter oldu ağlamaları. Şuan 18 aylık genel olarak memnuniyetsiz hala uyumayan bir çocuk. Bu zamana kadar uykusuz doktor doktor gezdik sinir hastası olmama ramak kalmıştı