Dün test yaptım pozitif geldi dün akşamdan sonra biraz domununca akıntı geliyodu sabah tan beri arttı orkid taktım ama adet gibi akma falan yok yani peçeteye silince orda gelmii birikmişi peçeteye siliyorum rengi açık pembe içerden geldiğimi ara sıra hissediyorum aktığını ama düşmüyo yani akıp değmiyo anlatabiliyomuyum bıgünxe pazar devlet acilde gebelik bakmıyolar napıcam nolur bişeyler söylwyin ya 55 gün gecikme oldu iki aydır olmuyorum olcak nerdeyse