Merhaba anneler benim 3 yaşında bi kızım var . Güzel konuşamıyor normal basit gel otur ver gibi şeyleri diyor isimleri söylüyor sayı sayıyor ama cümle çok yok anne bak araba gibi basit cümleleri var sadece .. yaklaşık bi aydır dil terapisine gidiyor . Bir arkadaş dil raporu çıkartırsan ücretsiz çocuğumun ders alabileceğini söyledi tam bilgi verecek olan varmı bu konu hakkında. Engelli raporu mu oluyor bu belge acaba? Hangi kurumlarda geçiyor ?