anneyimmmben aynı benim evim gibi. Yatak odasına ayaklı askı koydum orada öyle kullanıyorum, askılık koyabileceğim ya da askı takabileceğim bir yer yok. Kapımın önüne de kilitlenebilir kapalı ayakkabılık koydum. Gündelik terlik ayakkabı sık kullandıklarımızı oraya koyup kilitliyorum. Dar koridor pişmanlıktır.