Merhaba Kızlar
4 yaşında kızımbagırsak enfeksiyonu geçirdi sonra kusma ishal kabıx derken 1 haftalık uzun bir süreci oldu daha da iyileşemedi tam düzeldi dedik bu sefer antibiyotik alerji yaptı vücut agrıları çok fazla başına gelen varmı acaba bu ara çok yaygın diye duydum artık ilaç vermek istemiyorum kullandığınız vitamin probiyotik önerebilceginiz bitkisel bir yol var mı acaba