Mdhgks bizim bu sıra uyuma şeklimiz bir emme ki bu bazen yatarak yapıyorum yanına yatıyorum youtube den pis pis sesi var bir tane zor uyuyan bebekler için diyor onu acıyorum bebeyi bir iki çekiyor bıraktığında hemen ağzına emzik veriyorum uyuyoruz hatta bazen ilk ben uyuyorum deneyin birde öyle çünkü benim zaten ayaklarım sıkıntılı o agriyi çekmek zor oluyor tahmin edebilirim