Merhaba bebeğim 11 ay 15 günlük 15 gündür ishal kusma yaşıyoruz ek gıdaya elveda ettik mamayı içiyor kusuyor sürekli ağlıyor yürümeyi bıraktı doktora gittik kan va gaita yaptıldı önce zehirli ishal oldu sonra tekrar gaita aldılar normal çıktı asla ama asla birsey yediremiyorum sürekli ağlıyor yardım edin yaşayan var mı kusma olayını 10 günde bende çok yoruldum.!!!