greenofbroccoli prp2727 Optipro’da probiyotik olduğu için bağırsak hareketlerini dengelediğini duymuştum ama emin değilim üstte kalsın
aslihan_ prp2727 Ben bebeğim doğduğundan beri comfort kullanıyorum çok şükür hiç sorun yaşamadık kakasınıda her gün yapti gazda da sorun yaşamadık sadece 5. Haftada gaz sorunu yaşadık o zamanda gaz damlası kullanmıştım
bkerem2025 Bende comfror a geçtim bebeğim çok gazlı ve kaka yapamıyor. Mamaların comfort olanları kolik bebekler için daha iyi diye durmuştum. Sanki confort biraz hafifletti gibi sancılarını
aslihan_ merry776_ ebebegin İnternet sitesinde sürekli var normalde 550 tlydi ama şu an 660 TL olmuş 400 gramı zam yapılmış 800 gram 1050 TL olmuş dün akşam aldım stoklara gelmişti bakın isterseniz kaldıysa alıp stok yapabilirsiniz ben öyle yapıyorum
aslihan_ merry776_ şimdi tekrar baktım 800 gram stokta var onu alın bence 400 grama 660 vermektense büyügune 1050 vermek daha mantıklı