Kızlar kızım 31 aylık 3 ay önce tuvalet eğitimine başladık o günden beri çişini tuvalete yapıyor ama kakasını altına yapıyor söylemiyor defalarca anlattık bazende kızdık biliyorum kızmamak gerekir ama sabır tükendi artık bi gün söylüyor diğer gün yine altına yapıyor bazen çıkarıp eline alıyor tuvalete atıyor artık ne yapacağımı şaşırdım beze dönüp biraz daha zaman sonra mı başlamalıyız pedegogla mı görüşmeliyiz bir fikir verin nolur