ayseeguull şimdiden yaptırmanız iyi olur. Biz geç kaldık ama yine de şükür zamanında yaptırmışız. Çünkü dönmeye başlıyorlar yürümeye başlıyorlar dikkat etmen gerekiyor vs. İlk 2 geceyi atlattıktan sonra zaten gerisi kolay ilerliyor bebek oldukları için çabuk iyileşiyorlar. Umarım çok kolay atlatırsınız. Geçmiş olsun♥️