Merhabalar 3 ay önce doğum yaptım . 2. Ayda adet oldum . Şuan da adetim 3 gün gecikti kasıklarımda ağrı oluyor bazen geçiyor . Bebeğim emiyor ama öyle çok sütüm yok mama daha çok içiyor sadece sağ memeden emiyor . Eşimle geri çekilmeyle ilişki yaşadık sizce hamilelik var mıdır yoksa düzensizlik olur mu ?