Ben hipp 1 numara bebek maması kullanıyorum. Rizede yaşıyorum ve hava bu sıralar aşırı nemli ve sıcak geçiyor. Mamayı normalde dışarıda tutuyordum ama bozulur diye korktuğum için buzdolabına koydum. Buzdolabımız 5 derece bir zararı olur mubilgisi olan varsa lütfen bilgilendirebilir mi beni? Kapağı kapalı şekilde kendi kutusunda saklıyorum bu arada.