Ben de 24 günlük anneyim ilk 10 gün her emzirmede ağladım ta ki aile hekimi bana doğru emzirmeye gösterene kadar meğer yanlış tutuyormuş bebek memeyi ondan yara oluyor ucunu kavrıyormuş kahverengi yerin tamamını kavrattı bir kaç deneme yaptırttı ve geçti çok şükür şimdi sadece ilk tuttuğu anda hassasiyet var sonra o da geçiyor evde üstüm çıplak gezdim asla bişey kapatamıyordum lansion sarı kantaron hiç işe yaramadı ben de gümüş kapak hızlı iyileştirdi önemli olan yeniden yara olacak şekilde emzirmemen bebek tamamen sana dönük olacak ve ağzını kocaman açtığı anda tamamını içine sok memenin emerken acı hissetmiyorsan doğru tuttu demek