Bebeğimiz dün aniden gelmek istedi. Kilo sıkıntısı olduğu için küvöze aldılar çok şükür solunumunda yada başka biryerinde sıkıntı yok. Düzenli sağmama rağmen sütüm gelmedi ilk bebeğim olduğu için pek bir bilgim yok düzenli sağımda ne zaman geldi sizlerin