mamacitaa_ Ben de artık mizacının bu olduğunu kabullendim açıkcası çünkü 3 yıldır hep aynı değişen hiçbir şey olmadı.. Ama yorgunum ve nasıl devam edeceğimi artık bilemiyorum açıkcası. Allahım bir çocuğun her şeyi zor olabilir mi? Yenidoğandan beri asla dışarda emmedi, bir kere yolculukta ya da bebek arabasında uyumadı, bir kere isteyerek yemek yemedi, bir kere krizsiz bez değiştirmedim bir kere krizsiz üst değiştiremedim yani sürekli kendimi sorguluyorum artık bugün gerçekten Allah’ım çok istedim diye sınav mı veriyorum dedim gerçekten tükenmiiş hissediyorum…