AselimmmDurum
Selamlar,
Benim de bebegim tam bir aylık ve aynı sorunları yasadık. İki emzirme danismani iki cocuk doktoru ugrasmalar derken sonunda cozduk. Ben avent gogus ucunu da denedim ancak memnun kalmadım bu arada, içi hava aliyrior/ tukuruk doluyor vs vs. Gelelim ben neler ogrendim bu surecte emzirme danısmanlarımdan:
1-Meme cok doluyken asla emzirmeye baslama dediler. Cunku cok sert ve buyuk memeyi kavrayamıyordu haliyle bizimki. Ben de onden 5dk sagdım, meme biraz yumuşayınca verdim.
2-Tam kavrayabilmesi için agzını da iyice acması gerekiyor. Bunun icin de meme ucunu üst dudagı ile burnu arasındaki alana degdirip cekmeyi ogrettiler bana. Agzını tam acana kadar da memeyi vermedim. Bir de meme bebegin agzına egilerek vsyaklastırılmıyor, bebişin ellle ya da dirsekle desteklediğimiz başını memeye getirmeye calişiyoruz.
3-bir iki haftalık bir ogrenme süreci bu, siz öğretmeye calısırken aglamalar sinir krizleri olacaktır aclıkla. İsterseniz önden sagdıgınız az bir sütü verip sakinleştirip, sonra denemelere baslayabilirsiniz.
4- herkes asla asla biberon kullanmayın diyor, ama biz bir hafta yenidoğan biberonu kullandık. Biberon agızları cok geniş, agzını kocaman acmayı ogrenmesinfe bunun da faydası oldugunu dusunuyorum.
Benden bu kadar, dilerim faydası olur. Kendinize iyi bakın, hersey düzelir merak etmeyin.
sevgiler.