Oğlum 29aylık desteksiz merdiven inip çıkamaz illaki elini tutalım istiyor yolda yürürken en ufak bi yüksek yer görse kendini zorlayıp çıkmaz yada tutunup çıkmaz ufacık yüksekliği bile bizden yardım ister ağlar salıncağa kaydırağa kendi binmez sandalyesine inip çıkamaz koltuğa tırmanıp çıkmayı 1aydır yapabiliyor bardakla su içemez ret ediyo pipetli suluğunu kullanıyor boş bardağı alıp içiyo gibi yapar tutabiliyor oynar ama dolusunu almaz çok temkinli garantici çocuk gelişim uzmanı ince motor kaba motor konuşma sınırda demişti Çevremde herkes şu çocuk çok küçük bunu yapıyor şunu yapıyor demesinden yoruldum evden çıkmak istemiyorum neden yapamıyor dediklerinde zoruma gidiyo artık bi kaç çocuk doktoruna götürdüm kimi çocuk nöroloji görsün dedi kimi gerek yok dedi narkoz verip emar çekerler diye korkumdan götüremiyorum geçen yıl böbreği şiş olduğu için 2ameliyat geçirdi zaten hastane süreci bitmedi yıllardır oğlumda bizde yıprandık emekleme yürümeside geç olmuştu zaten ama akıllıdır ne dersek anlar yapar sofra kurup kaldırır bizle herşeyi anlar yapar bunaldım artık üzülüyorum parka gitsek misafirliğe gitsek bişey diyen oluyo illa oğlum da anlıyo sanırım üzülüyor bende üzülüyorum ilgisiz anne baba değiliz eşimde ilgilenir oynar bende oyunlar oynarım etkinlikler hazırlarım ama akranlarını yakalayamadı nspıcsm bilemiyorum artık