prp2727 benim bebeğimde aşırı gazlıydı doktor bize Aptamil conformil önerdi 3 ay onu kullandık gaz sıkıntısı geçene kadar gayette memnun kaldık ama tabi ondan öncesinde (Aptamil,sma optipro,hip) kullandık hepsi de gaz yaptı şuan da da Bebelac Gold kullanıyoruz oda sindirimi kolay mama