bir1anne Merhaba. Benim iki kız kız kardeşim öğretmen. Biri 10 küsur yıllık ilköğretim matematik öğretmeni. O yıllarda atanması çok zor olmadı ne var ki mesele atanmakla bitmedi. Elbette bu andan bakarak düşündüğümüzde belki hiçbiri, atanamamak kadar büyük bir mesele gibi gelmez göze. Hem maddi hem de manevi olarak emeklerinin karşılığını asla alamadıklarını, artık ne kendilerine ne de öğretmene saygı, öğrenme ve çalışma arzusu, kariyer hedefi gibi hiçbir değerin kalmadığını, idari yönden de sık sık can sıkıcı olaylar yaşadıklarını söylüyorlar ve mesleklerini çok sevseler de tavsiye etmiyorlar. Artık meslekte maddi ve manevi olarak tatmin olmak mümkün değil malesef. Bahsettiğiniz diğer alanlardan ise malesef anlamıyorum. Sadece mühendislik veya teknoloji/yazılımla ilgili bir bölüm yazma imkanı varsa değerlendirmesini tavsiye edebilirim. Yolu açık olsun inşallah.🌸