Mukaddes_5 Kizlar yeni dogum yaptim icine memem güzel yerlesiyor ama sutu tam sagamiyorum vakumuda cok iyi mastit olcam nerdeyse ne yapcam
gunes1508 Mukaddes_5 canım neden süt gelmiyor elle saginca geliyor mu 1 senedir kullanıyorum makineyi kızım sağımla besleniyor
Tugcebb Mukaddes_5 ben verim alamadım bu markada. Elektrikli zor olduğu için geçmiştim. Kablolar bir yere bağlı olma falan. İlk sağım çok güzeldi o yüzden sütüm azalıyor diye düşünmüştüm ama manuel pompayla bile daha çok süt çıkınca sorunun makinede olduğunu anladım. Bence göğüs yeri bana uygun değildi yada performansı zamanla düşüyordu. En güzeli elektrikli pompalar ne olursa olsun.
yuzirneym Mukaddes_5 ben de bu makineden hiç memnun kalmadım, philips elektrikliye geçtim farkı gördüm
Mukaddes_5 gunes1508 evet elimle geliyor modunu yuksek mi kullanamam gerek anlamadim ki cok zor sagiyor 1 saatte bir avuc ici cikmiyor bile memeyi oturtamiyorm anlamadim ama inanilmaz süt doluyum
deniz515_ gunes1508 sağım dan önce kırmızı da masaj mi yapmak gerekiyor bende aynı makineden aldım da benim de 30 ml mi geçmiyor çıkan süt miktarı can sıkıcı :(
busrakizinbebesi Başlığı memenize uygun olmayabilir yada icindeki vakum gevşemiş olabilir sağım yapmadan biraz sıcak kompres yapın birkaç dk damasaj o zaman daha iyi sağım yapar inşallah
gunes1508 deniz515_ evet önce iki dk kırmızıda yani masaj modunda çalıştırıyoruz göğse uyarı gidiyor sonra Mavide yarım saat sağım yapıyoruz
deniz515_ janssu ilk deneme de evet fark oldu ama ben iki gündür düzenli sagamiyorum malesef az çıkıyor yine :(
hindilisalam Göğsünüze tam oturuyor mu? Benim oturmuyordu sürekli akıtıyordu yanlış kullanıyorum sandım sonra daha küçük milimli uçlardan aldık çok rahat oldu bir de ben hep pembe modda kullanıyorum önce masaj gibi yapıyor sonra sağıyor onu denediniz mi?