Merhabalar 11 aylık bir bebeğim var.Koltuklara tutunarak hızla ilerleyebiliyo ellerini bırakıp 10 15 saniye desteksiz dengede durabiliyo rahatça tutunarak ayağa kalkabiliyo.Fakat gelin görünki ben iki elinden tutup adım attırmaya çalışınca hemen oturuyo hiç sevmiyo yürümeyi.Çözemedim ben bu işi.Bebekler genelde seviyo yürümeyi bizim sıpa niye böyle yapıyo.Sizin bebekler ne durumda seviyolarmı yürümeyi.Acaba diyorum bi sıkıntısımı var evhmlıyım birazda.Aynı yaş gurubu annelerden tecrübe rica ediyorum.