Şu da bir gerçek ki arkadaşlar bunlar hala bebek. Dişide olacak, uyku gerilemesi de, yorgunluğu da. Yapacak bir şey yok. Bazen ne kadar düzen kurmak istesekte olmuyor. Bebek kendi kendine ayarlıyor düzenini. Sadece düzen değiştirme aşamasında iki tarafta biraz dengesiz oluyor yapacak bir şey yok🤷🏼♀️ bir de ben şuna inanıyorum gün içinde bol bol gezmeli tozmalı yorulmalı. İçindeki o oyun hevesini atması lazım ki daha rahat ve çabuk uyusunlar. Mutlaka ellerine oyalanacakları şeyleri bulmamız lazım. Mesela alanyada yaşıyorum aşırı sıcak ama çocuk illaki sıkılıyor. Akşam uykusundan önce parka götürüyorum oynatıyorum tabi o oynarken benim aklımda olan tek şey aman elini ağzına götürmesin oluyor😀 valla annelik çok zor. Allah yavrularımıza ve bize sağlık,ayriyetten kolaylık versin 🥰 cennet boşuna annelerin ayakları altında değil🥰 son olarak şunu da söyleyeyim geçmişe baktığımız zaman hangi dönemi hala aklımızdaki. Bunlar da geçecek sadece farkındalıkla yaşayacağız