Merhaba kızlar saat 3 oldu daha ben uyuyamadım aşırı hastayım ya gözlerimden yaşlar akıyor grip aşırı boğaz ağrısı öksürük hapşırma ateş hepsi var ve 3 gündür yaşıyorum bu durumu 2 tane bebeğim var onlar için hastaneye gidemedim eşimde çalışıyor bakacak kimsemiz yok eşim gece vardiyasında çalışıyor gündüzde ayrı çalışmaya gidiyor bu gece eşim yok mutfağa atom çayı yapmaya gittm kendime geleyim diye bayılmışım 16 aylık oğlum kalkmış mutfağa gelip başımda ağlaya ağlaya kendime geldim ve uyuyamıyorum ağrıdan sızıdan sabah 6 da hastaneye gidicem serum verseler keşke çocuklarıma bakamıyorum sürüne sürüne bakıyorum ve acile gittğimde kesin reçete verip gönderirler bende istiyorum ki serum versinler kendime geleyim çocuklarıma iyi bakarım diye sabaha kadar uyuyamıycam aşırı uykum var ama çok kötüyüm ne yapıcam salgın var diyorlar yaşayan var mı