Benim kızımda o aylarda başlamıştı sık sık hırıltısı oluyordu. Burun tıkanıklığından ziyade 2 yaşından sonra geniz etinin olduğunu da öğrenmiştik çok etkiliyordu bu durum. Demem o ki sık sık temizliğini yapın nemli tutun büyüdükçe şikayetleri gerileyecektir inşallah.