Sum87 Benim oğlumda bir hafta sonra 10 aylık olacak. Emeklemiyor, yüz üstü koyduğumda ağlıyor hemen. Daha yeni dönmeye başladı. Hiç dert etmeyin, bireysel farklılık diye bişey var. Zamanı gelince herşey olur, oluyor. Bebeğimizin her anının tadını çıkaralım ☺️