Benim kızım da şuan 30 aylık. 28 aylıkken başlamıştım lazimligi klozet seklindeydi onu sevmedi alışamadı korktu. Annem de öyle şeylerle uğraşma kendi gittiğiniz tuvalete (alaturka) götür dedi bende öyle yaptım 1 haftada alıştı ilk hafta tabi günde 4-5 kere altına kaçırıyordu yetişemiyodu gece kacirmalari olmuyor sadece 3 kez oldu o da gece yatmadan önce tuvalete gitmemek icin inat etti yapmamıştı yoksa uyumaya gitmeden önce tuvaletini yaparsa gece kaçırmıyor. Anne çiş demeye 20 günden sonra başladı 20 güne kadar hep ben soruyordum yarim saatte bir, 1 saatte bir çişin var mı tuvalete gidelim mi diye. Şimdi çok şükür söylüyor ama kendi tek başına gitmiyor. Büyük tuvaletini yaparken korkuyordu onu da alıştırdım büyüğünü yaptığında güle güle de annem dedim şimdi öyle yapıyor