Düşünenlere ve cesaret isteyenlere fikir olmasi açısından durum güncellemesi yapmaya geldim. Bebeğim disarda olduğumuz için gece uykusuna saat 10 da geçti ve şuan saat 1 bucuk bu saate kadar 3 defa uyandı ilk uyandığında ben alıp kucağımda pış pısladim hemen uyudu daha sonra 2 defa yine uyandi babası aldı kucağında piş pisladi ve uyudu dün gece ki gibi bi ağlama krizi henüz olmadı cok şükür.