minikoalaannesi 2 hastane dolandik bugun biri antibiyotik dahi yazdi digeri yatis verdi tek sikayetimiz ates bogaz enfeksiyo dendi ama crp yok idrar bekliyoruz fiziki muayenede bogazi kotu dediler ama crp olmaz miydi
minikoalaannesi minikoalaannesi atesi asla dusmuyo 2 aylikken idrar yolu enfsksiyonu oldu umarim tekrarlamamistir dua eder misiniz bu gece hastanedeyiz yatista
crybaby minikoalaannesi bizde 4 gündür öyleyiz sebepte bulamadılar grip dediler en son kan idrar temiz çıktı
anne232 minikoalaannesi Bizde bir kaç hafta önce bunu yaşadık grip olduğu için olduğunu söylediler ama ben rota dan suphelenmistm salgın vardı test yapmadılar ateşten sonra kusmaya sonra ishal e dönmüştü
grkmsvg Allah şifa versin canım benmde oğlum 1 yaşında boğaz enfeksiyonu geçiriyor antibiyotik verdiler ateşi hep 38 39 oluyor ilaç veriyoruz duş aldırıyoruz düşüyor 1 saat sonra yine aynı şuan bende yatamıyorum üç gündür böyle bende teksra mı gitsem