Yahu kızlar 3 aydır Cerazette kullanıyorum her Allah’ın günü özellikle sabah mutlaka bi kanam var pedle dolaşmaktan afedersiniz tükendim bıraksam spral de yaramıyor çok kanama yapıyor kol altı implant kayboluyor diyorlar yanaşamıyorum bu hapta emzirdiğim için mecbur kullanıyorum başka hapa da geçemiyorum ama tükendim bu haptan yavrumu sütten de kesmek istemiyorum her gün kanama kanama bıktım yahu düzenli adet yok asla her gün belli miktarda kanama 🩸 🥺 ne yapacağım ben 😓