Heraninannesi Bizde geçenlerde ilk defa aptamil kullandık.Kızım 11 aylık ek gıda,meme,mama olarak besleniyoruz.İçirmez olsaydım.Bir seferlik içirmiştim sadece, O gece de baya bir huysuzlandı.Ertesi günü geçti neyseki.Sonra asla vermedim.Biz smilac kullanıyoruz.Sma da kullandık o da çok iyi.Kızımda hiç gaz yapmamıştı.