Kızlar selam
Bebeğim 52 günlük
Sadece mamayla besliyorum
Doktor 60 cc 4 saatte bir ver dedi ama oğlan 2 saatte bir 60 cc içiyor diyebilirim.
Acıktığında aşırı ağlıyor yırtıyor . Prematüre bebek o yüzden hızlı gelişmesi içinde kısmıyorum mamadan ama bunun sonu nereye gider obez olmasın çocuğum . Varmı yaşayan . Siz kaç cc besliyorsunuz