Bu konudan o kadar sıkıldım ve yoruldum ki
Doğdu doğalı iştahsız oğlum ama 3 yaşla beraber her şeye itiraz ve ağlama krizlerimiz başladı kısacası yemiyor içmiyor peynir yoğurt yemez 12 kilo tam bir senedir
Sağlık ocağında boy ölçümünde ebemiz kısa dedi ben ne yapacağımı şaşırdım
Bana akıl ve moral verin lütfen 🥺
Kullanmadığımız vitamin kalmadı demir eksikliği vs yok 😐😢