Arkadaşlar oğlum 8 ay 12 günlük 2,5 aydır ayakta emziriyorum oturarak emmiyor. Büyüdüğü için artık çok zorlanıyorum kollarım ağrıyo ve bugün ilk defa hiç emmedi sağıp içirdim bir ara yaptı dişlerinden dolayı sonra düzeldi tekrar başladı memeye çok düşkün bi bebekti ek gıdadan sonra böyle oldu. Uyurken de emerek uyuduğu için bugün çok uykusuz kaldı sallayarak uyumuyor emzik asla almıyor bebekliğinden beri alışmadı. Memeye değmiyo bile ağlayıp kafasını çeviriyo ne yapmam lazım sizce düzelir mi? Uykuları da düzensiz günde bir kere uyuyo ikinci uykusu çok az 40 dk