1 seneyi 3 ay falan geçti.3 dikiş oluyor ya karnımin sag tarafındaki dikiş acıyor yani etrafı aciyor oturup kalkerken dönerken vs elimde bastirinca acidigini hissediyorum ayrica.onca zmaan gecti neden olur?basına gelen varmi l?yani dikişin etrafı aciyor.doktora randevu aldım artik gidicem ama sormak istedim burdada.netten arastirma yaptim bi dr.bahsetmiş bu durumun aylar sonrada olabilcrginden.içjm rahatladı biraz ama bilemiyorum ya.agrı degil.acı böyle bi sızı