İlk bebeğim doğduğunda da iki göğsüm süt doluydu sonra zamanla azaldı ve tek göğüs emzirdim sonrasında bebeğim emmeyi bıraktı, ikinci bebeğimde de aynı durum oldu iki göğsüm süt doluydu sonra biri azaldı ve sonrasında tamamen bitti tek memeyle emziriyorum, ama kafamda hep soru işareti neden bu problemle ikinci kez karşılaştım? Tek memeyle emziren var mi? Doyduğunu düşünüyorum