Annecik-06 Kızlar 13 nde 1 yaşına basacak bebeğim siz neler yediriyorsunuz biz halen kahvaltıda muhallebi yapıyorum ama sıkıldı yemek istemiyor bi de halen emiyor sütünüzün artması için tavsiyeleriniz var mı
Minikalbim Annecik-06 3 öğün biz ne yersek onu yiyor öğlenden akşama meyve larpuz çorba ne varsa yani ayrımı bırakalı baya oldu
oylesinebiri__ Annecik-06 muhallebi filan vermiyorum 11 aylık menemen peynirli yumurta tahin pekmez karadut özü labne ceviz yoğurt haşlanmış yumurta filan veriyorum öğlen çorba akşam balık veya kiyma et ara öğün 1 tane muz veya şeftali mama anne sütü alıyor doktora sordum artık yediğiniz şeylerden yiyebilir dedi
bianneo Annecik-06 biz ne yersek onu yiyor. Muhallebiyi 10. Ayda bıraktım ben kendisi de istemiyordu artık. 3 öğün yedirmeye çalışıyorum iştahı olmuyor istemiyor ama bir yolunu buluyorum
Annecik-06 Hadi ya peki ezebiliyor mu sizin yediklerinizi mesela benim bebeğim fasülye filan yiyemez yani boğazına kaçar diye korkuyorum ya da ıspanak yemeği
merveems Bizde ayın 30unda yaşına girecek biz ne yiyorsak ondan yiyor genelde çok nadir ayrı yapıyorum zaten işe başladım emiyor ama işte sağıyorum ertesi günü öğlen biberonla içiyor yemek olarak da zaten 4dişi var koparıyor herşeyi tabi gene küçültüyoruz
kubrakaradumann Benim bebeğim 8.5 aylık ama ben genelde biz ne yersek onu yediriyorum tuzsuz bi şekilde yiyemeyeceği birşeyse eğer onada çorba yada evde hangi sebze varsa ondan yemek yapıyorum kahvaltıda da hergün yumurta vermeye çalışıyorum çeşitlendirerek
Minnakordek Kız artık ne yerseniz yedir ıspanak da yer fasulye de ezip ver pütürlü bırak ama herşeyi öğrenmesi lazım muhallebi için büyük artık ara öğün belki ama ana öğün yapması lazım