edsn1 Hanımlar merhaba kızım 10 aylık 7 aylıkken emmeyi bıraktı fakat hala sütüm geliyor bu durumda wmerse emzirmemin bir sıkıntısı olur mu , memedeki sütü sağıp dökmeli miyim
bir1anne edsn1 çok erken değil mi en azından 1 yaşa kadar emzirin bence bazısı bıraktıktan sonra emzirmek zehirler diyor ama annem kardeşimde denedi bir şey olmadı
kivancege edsn1 bence dönme imkanı varsa döndürün Anne sütü kadar faydalı bir şey yok Ve zaten daha 10 aylıkmış 2 yaşına kadar emeceğini düşünürsek daha 14 ay var önünüzde
bir1anne edsn1 bir ebeye danışın başıma gelmedi annem yaşadı sorun olmadı ama şimdi ne dersem yalan olur uzmana danışın hareket edin