Merhaba, kızım 2 yaşına geçen ay girdi ve son 3 haftadır normal saatinde kendi odasında uyuyor. Gece 01:3-02:00 sularında uyanıp yastığı ile ortamıza yatıyor ve uyuyor. Yerine yatırsakta geri geliyor. Aramıza almak istemediğimizde kendini yerden yere atıyor, sanki etinden et koparıyomuşuz gibi ağlıyo, artık tüm çözümlerimiz ve fikirlerimiz tükendi. Sizin de başınıza geldi mi? Nasıl başa çıktınız, yardım edin arkadaşlar 🥹