Evolvia yı ne yaptıysam içiremedim . Vanilya özü de damlattım pekmez de damlattım biberonda değiştirdim kaşıkla içirirken bile ağzından çıkartıyor nasıl yapıyor anlamıyorum ama artık zorla 10. Kasıktan sonra ağlıyor zaten. Evolvia içmeyip başka mamaya geçen oldu mu hangisini kabul etti bebişiniz ?