aysu123 Anne olduktan sonra özlediğiniz şeyler varmı mesela ben bi yandan bebeği sallıyorum bi yandan odadaki gece lambasına bakıyorum aşırı gözümü alıyor ben çok özlemişim zifili karanlık sessiz bir odada deliksiz uyumayı yaa sizin özlediğiniz şeyler varmı 🥹
urasnannesi aysu123 karanlık odaya oğlumu da alistirdim çünkü büyüme hormonu ortam tamamen karanlikken salgilanio
sek_kahve aysu123 yalnız kalmayı özledim yani doğal olarak. Bu arada büyüme hormonunun salgılanması için nokta kadar dahi ışık olmaması lazım. Özellikle akşam 10′dan sonra dikkat etmenizi tavsiye ederim
aysu123 urasnannesi bende çok hafif var ama emdiği için ve gece alt değiştirirken görmek için mecbur yakıyorum normal ışık uykusu açmasın diye
aysu123 sek_kahve alt değişken falan çok zor oluyor yaa karanlıkta bende karanlık severim bu arada bebiş birazdaha büyüsün alıştırıcam 👍🏻
zeynepcihangircelal sek_kahve bende karanlık korkusu var asla uyuyamıyorum karnlıkta kı bebegımı bıle alıstıramıyorum ah ahh en az ısıkta en azından uyuyoruz 😢
smileylaylom Galiba çalışmak, farklı yüzler görmek için de iyi oluyordu. Çünkü havalar çok sıcak ve dışarı çıkamıyoruz
metomom smileylaylom bende severim ama şu an çocuk ve evden hiç aklıma gelmiyor ama özlemişim sanırım
ana1636 smileylaylom kesinlikle hem çalışmak hemde hafta sonları dilediğim çadırını alıp kampa gidebiliyorum
merverol28 aysu123 benim özlediğim çok şey var 😅 düşünmeden sorumluluk hissetmeden gezip tozmak, işe gitmek, her gün sabah 10’da kahvemi içmek, böyle uzayıp gider 😅 eski hayatımı özlüyorum ama anne olmak çok güzel bir duygu Allah kötü günlerini göstermesin 🌸
nursnmh aysu123 derin kesintisiz uyumayi. Doyasiya rahat rahat yemek yemeyi Kahve keyfini Istedigim zaman heryere gidebilmeyi Galiba direk özgür olmayı özledim.